perjantai 22. helmikuuta 2013

All My Social Life.

Loma kohta ohi. Eipä ollu suunnitelmissa viettää sitä kuumeessa, vatsataudissa, yskässä ja nuhassa kotona. Perhe miinus minä ja iskä lähti keskiviikkona mummolle, ja iskä on ollu töissä ja jossain, joten oon saanu aika pitkälti yksin sairastella täällä kotona. Dataillu ja nukkunu ja kattonu telkkaa ja sen sellasta. Syömisestä ei oo niinkään tullu mitään. Eikä pianonsoitosta, jota ois ehottomasti pitäny tehä. Saatikka että oisin tehny jotain lukiopapereiden ja yhteishaun eteen. Mut nyt oon jo paranemaan päin ja pääsen toivottavast sit maanantaina kouluun pirteenä ja terveenä ja täynnä opiskeluintoa!!

viikset♥
Ajattelin tässä kertoa vähän mitä teen koneella kun aina olen kuitenkin koneella ja ei oo nyt oikeen mitään muutakaan asiaa, eli SOSIAALINEN ELÄMÄNI:

Mun lempparinettisivut:
WeHeartIt
Facebook
Blogger
Tumblr
Demi.fi

Kauhee ongelma ollu tässä kun aina jumitun noista yhelle ja sit en ehi olee kaikilla yhtä aikaa :(((( Möksötän. Ja viime päivin on menny aikaa ku oon ettiny kaikkii kivsui vaatteit. Oon huomannu et vaihtelee silleen suunnilleen kuukauden jaksoissa, että missä käyn. Aina on Facebook (jossa on kaikki kaverit), mut sit joskus oon WeHeartItis tosi paljo, joskus Demis, joskus Tumblr, ja joskus Bloggeris. Twitter-tilinki omistan (Wohoo aplodeja) mut sitä en käytä. Joskus tulee luettuu uutisii Iltalehen sivuilta, Luukku (mahtava sähköpostisivu siis) pitää aina välillä tsekkaa, Nimenhuuto treenien takii, ja joskus katon jotain ohjelmii Katsomosta/Ruudusta jos joku tosi tärkee on jääny kattomatta. Areenan näkee telkkarista, niin ei tarvii vaivautuu koneen kanssa sinne menemään.
Että oonpas mä paljon koneessa kiinni onpas mulla paljon sosiaalista elämää, hehheh :::) 

Byee!
Ps. Olipas ihku postaus eikös vaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti